maandag 3 oktober 2011

getagd


Daar gaat ie dan:
De 10 dingen die mij zo eigen maken.

1. Ik ben helemaal gek van mijn kids (welke moeder niet natuurlijk)ik doe dan ook erg veel     voor ze.

2. Ik ben een echt ochtend mens.(heerlijk de mist die optrekt boven de polder als de zon doorkomt)

3.  Ik ga 3 x in de week hardlopen met mijn trainingsmaatje (alleen heb ik nooit zoveel zintotaal zo'n 25 km )

4.  Ik heb altijd goede zin!!!!!(nou ja bijna altijd)

5.  Ik heb altijd heel erg veel ideeen maar de uitvoering gaat niet altijd OK.

6.  Ik hou erg van Fantasy.Draken,elfen,trollen enz. zowel films als boeken.

7.  Met de feestdagen ben ik het liefste met familie.Ik wil dan ook wel eens lekker koken en bakken.

8.  Op regenachtige dagen bak ik het liefste lekkere koekjes met de kinderen.(kan ik ook wel eens bloggen)

9.   Ik niet tegen onrecht of liegen kan.

10. De was in de buitenlucht drogen.hmmmmmmm wat ruikt dat lekker


Ik tag nu 
the sparkle
Fieve 
en Leen



iK ben benieuwd wat zij gaan opschrijven!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten