zaterdag 24 december 2011

UITSLAG GIVE AWAY

Ja vandaag is de dag.
Wat super al die reacties en al die nieuwe volgers!!!SUPER!!
Binnenkort ga ik een give away maken voor volwassenen denk ik.
Eerst een beginnetje maken met het RRB project van volgend jaar even kijken hoe dat allemaal gaat lopen.
Vandaag schreef ik alle namen op een lootje en heb Kai (mijn zoon van bijna 7) een lootje laten trekken.
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn deeeeeeeeee winnaarrrrrrrrr is      ?

EMMEL PRUTSEMIEKE

mail me je adres gegevens  op splwachtendonk apenstaartje onine.nl en de muts komt zo snel mogelijk naar je toe.
Heel veel plezier ermee.
ps voor fay ga ik maar een nieuwe maken denk ik.
Iedereen nogmaals bedankt voor de super leuke en lieve reacties.
groetjes van Sarah

1 opmerking:

  1. ooo heb ik gewonnen!!! Ja jipie wat fijn, dat is een bijzonder mooi kerstgeschenk, ik ga aan de brievenbus zitten wachten! Jipie ik ben zo blij met zo'n mooi kunstwerk!
    Dank u Kai voor uw magische pollekes en kunstige mama

    emmel

    BeantwoordenVerwijderen