woensdag 8 februari 2012

Handschoenen klus 3

Vandaag een kleinere klus begonnen. Van tijd tot tijd staan er bij ons mensen geheel verhit te zoeken naar handschoenen sjaals enz.
Dat ziet er na afloop dan zo uit:
Normaal zag het er zo uit:

Ik ben aan de slag gegaan. Naar Kwantum een paar kistjes gehaald. Daar ook meteen een fietstas in de aanbieding meegenomen mooi voor mijn volgende klus want die is helemaal gescheurd.
Alle petten naar boven die komen in de zomer weer beneden.
Voor ieder kind een eigen bakje, ja en Pim en ik moeten samen doen (meer past er niet op de plank)
Dat is gemeenschap van goederen zullen we maar zeggen :-)
Het schoenenkastje ook even opgeruimd.
Zomer schoenen naar boven en de schoenen die niet meer passen naar mijn vriendinnen.(voor de kids)
Maar ja dat kastje kan elke week wel want dat is een verzameling van ik heb geen zin om mijn schoenen op te ruimen.
Ach ja hier het resultaat:

3 opmerkingen:

  1. Wat een verschil. Nu zal iedereen wel lekker snel zijn/haar spullen kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons hebben de mannen (2) een eigen kist en de vrouwen (2) ook. Gaat eigenlijk al heel erg lang goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai! Het gaat daar goed vooruit! Zo'n verschil.

    BeantwoordenVerwijderen