woensdag 15 februari 2012

klus 7 klep van het toiletreservoir

Nou meiden hier komt een stukje frustratie.
Ik heb al 4 maanden een kapotte toiletklep van het reservoir (bedieningspaneel) ach ja hoe zeg je dat hihihhi.
Manlief na veel zeuren al eens naar gekeken maar hoe los je dat op?
Totdat ik het echt zat was na zeker 10 keer vragen.
Ik zoeken op zolder naar info. Daar een bon van 2004 gevonden.
Ik naar Karwei en ja hoor ze verkopen ze nog.
De klep erop gezet en nu maar afwachten of manlief het door heeft dat de klep niet meer wit is mat nu matchroom.
Een mens moet zich  wel eens verwennen he :-)

1 opmerking:

  1. goed gedaan!!! Ik heb onlangs het pompsysteem van de inbouwtoilet vervangen... was ook eerst even zoeken hoe het moest, maar eenmaal af: dikke schouderklop voor mezelf, juij...

    BeantwoordenVerwijderen