zondag 30 december 2012

Krimpie dinkie

Ik ben aan de slag gegaan met krimpie dinkie.Vroeger deed ik er veel mee.
Puur jeugd sentiment dus hahahaha.
Ik kwam het op de Kreadoe weer tegen en nam een paar velletjes mee.

Vanavond post ik mijn magneetjes gemaakt met Krimpie dinkie. voor de Mario kamer.

Vanmiddag gingen de kids samen met vriendje sem aan de slag.

En dit is het resultaat:
De lijnen zijn met watervaste stift getekend ingekleurd met potlood.
De afbeeldingen worden 3 keer zo klein en je hebt een leuk stukje hard plastic waar je weer vanalles van kunt maken.
Deze sleutelhangers komen van winkelwagenmuntjeshouders af.
de muntjes verlies ik vaak maar de hangertjes zitten dan nog aan mijn sleutelbos.

1 opmerking:

  1. Ik heb dat eigenlijk pas ontdekt als ik al zelf kids had, maar ik heb er al ettelijke verjaardagsfeestjes mee opgeleukt...
    Mooie sleutelhangers!!

    BeantwoordenVerwijderen