dinsdag 8 januari 2013

Goede voornemens.

pfoee het moet er van komen.

Mijn goede voornemens.

Sportief gezien:
Hardlopen graag 800 km dit jaar. (ik zal het bijhouden en ik hou jullie op de hoogte)
1 loopje van 10 km en 2 van 15 km. volgend jaar ga ik voor de halve marathon!!!

Gezin:
Elke schooldag in de ochtend ontbijten met de kids aan tafel. Ze ook zelf hun brood laten smeren!!
Minder haasten
s'avonds de spuletjes klaarleggen.
Helpen met spelletjes op school

Woning en tuin:
Vlonder in de tuin aanleggen en de schutting aanpassen.

Creatief:
Mijn lockmachine uitproberen en een cursus ervoor volgen zodat ik de machine super leer kennen.
Traktatie van Fay wordt weer van stof in combinatie met freeze papier ( wil ik zo graag uitproberen)
Iets maken van Fimo klei.
10 kadootjes maken.
Jurkje voor Fay en voor mezelf van tricot.
Korte broek voor Kai.

Besparen:
Opletten op verwarming gebruik.
Onder de douche de kraan uitzetten als ik me inzeep.
1 keer per week met de hand afwassen.

Vakantie:
Eindelijk naar Eurodisney ( al zo lang beloofd aan de kids.
In de zomer naar dat leuke huisje in de eiffel van mijn vriendin.

zo dat was het geloof ik wel.
Wat zijn jullie voornemens ik ben benieuwd!!!

4 opmerkingen:

  1. hey Zibdoes,
    herkenbaar die voornemens
    en benieuwd naar naar de resultaten van de rubriek creatief

    wist je dat een afwasmachine minder verbruikt dan met de hand afwassen?

    Eurodisney klinkt wel leuk, zal ik hier maar niet opperen

    succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei dat inzepen zonder water zou ik niet zien zitten (koud)
    tot hiertoe slaag ik in mijn goede voornemen, elke dag iets wegdoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier gaat het ook nog goed. En dat afwassen met de hand doe ik als ik maar een halve machine heb dan ben ik zuiniger uit denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen