zondag 10 februari 2013

Het hondenstofje en het boek stof voor durf het zelvers

Jawel het jurkje is klaar!!!!!
Het is een jurkje geworden!!! Zo leuk voor deze lente en zomer.
Ik had 1 meter stof volgende keer beter 1.10 nemen ik kwam een heel klein hoekje onder aan de naad te kort.
Het zou kunnen als ik de naad ga maken (in het voorjaar zodat het jurkje de juiste lengte heeft)dat het net past anders maak ik denk ik een wit randje op de onderzijde. Iemand nog tips?
Het lijfje is niet gevoerd. Dat zou ik de volgende keer wel doen (denk ik)

Fay is in iedergeval in de wolken met haar hondenjurkje.
hier nog even een foto van het jurkje op een hanger.

Trots op mijn eerste fatsoenlijke blinde rits
Jammer van het kleine hoekje onderaan de naad.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig stofje. Had het hier ook liggen, maar door gebrek aan jonge kinderen heb ik er een kussen van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stof! En ik zie dat je ook graag loopt! Ik word volger...
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg jou ook met veel plezier leuk iemand die ook deze combi heeft.

      Verwijderen
  3. Wat een leuk jurkje voor een blij meisje! Schattig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen