vrijdag 14 juni 2013

Ruilen met Effiemaakt

Wat een top ruil!!!
Ik ben erg blij met de spulletjes!

Ik stuurde dit.



 Een geel ritstasje van japanse stof voor Effie zelf.
 2 roze armbandjes met zelfgemaakte fimo bloemenkralen voor haar meiden.

Voor Haar zoon een ritstasje van die o zo leuke stof van Micheal Miller.
Daar kan van alles in! Zijn gevonden schatten bijvoorbeeld.

Ik deed er nog een kaartje bij van een oud kwartetspel.Echt nostalgie.


Va haar kreeg ik:
Ik ben zo blij met het blad ga ik eens iets van maken.Beetje naar deze tijd aanpassen.
Kijk maar eens op haar blog te leuk gewoon.

2 opmerkingen:

  1. Hoi, je was op mijn blog en wilde meer weten over de wasknijpers. Ik zou zeggen, laat je mail achter en ga het gewoon proberen. Is het te pittig, dan mail je mij dat en kan ik je of verder helpen of ik streep je naam weer door.
    groet amifan
    http:/cute-amigurumi.blogspot.nl
    ps. je hebt een leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik vond het ook een geslaagde ruil. Ik schreef er vandaag (pas) een berichtje over.

    BeantwoordenVerwijderen